دستبند پرسپولیس  ///  ساعت پرسپولیس  ///  فروشگاه ساز  ///  خرید  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید

- خرید پستی آچار بکس همه کاره سوزنی رفلکس

آچار بکس همه کاره سوزنی رفلکس




آچار بکس همه کاره سوزنی رفلکس

قیمت : 159,000 تومان


آچار بکس همه کاره سوزنی رفلکس

توانایی گرفتن انواع پیچ مهره از 7 تا 19 میلی‌متر

ساختـه شده از فـولاد وانادیوم با روکـش کروم

استفاده از مکانیزم ویژه سـوزن‌هـا


قیمت : 159000 تومان



آچار بکس همه کاره سوزنی رفلکس برای باز کردن یا بستن گونه‌های مختلف پیچ و مهره به کار می‌رود. کار کردن با این آچار بسیار آسان است. ابعاد و وزن این محصول بسیار مناسب در نظر گرفته‌شده است. در کنار این مدل یک قطعه مناسب برای اتصال سری آچار به دستگاه دریل یا پیچ‌گوشتی با سری قابل تعویض، وجود دارد. این ابزار از سه قطعه تشکیل‌شده که جمعا 400 گرم وزن دارد. یک دسته‌ی بکس جغجغه‌ای، سری سوزنی و مبدل چهار‌گوش قطعات این محصول را تشکیل می‌دهند. به‌طور حتم این مجموعه‌ی کوچک شما را از به‌کارگیری چندین سری بکس و آچارهای متعدد و مختلف بی‌نیاز خواهد کرد. طراحی خاصی که در این سری بکس به‌کاررفته، امکان باز یا بستن پیچ با سری‌های متنوع، ازجمله چهارگوش، شش‌گوش، آلنی و قلاب‌شکل را در سایزهای مختلف (از سایز 7 تا 19 میلی‌متر) فراهم می‌کند.
نحوه عملکرد این سری بکس به‌گونه‌ای است که با قرار دادن آن روی پیچ موردنظر و فشار اولیه، سوزن‌های تعبیه‌شده داخلی به فرم سری پیچ درآمده و با توجه به فشردگی این سوزن‌ها در کنار هم، کاملاً با سرپیچ درگیر می‌شود و در آخر با چرخش دست کاربر، پیچ باز یا بسته خواهد شد. مبدل چهارگوش این مجموعه به‌گونه‌ای طراحی شده که با اتصال یک ‌سر آن به سری بکس، قابلیت بستن طرف دیگر به دریل برقی یا شارژی نیز وجود داشته باشد. در طول روز ممکن است بخواهیم پیچ یا مهره‌هایی را باز کنیم یا ببندیم که سری آن‌ها ممکن است از شکل‌های متنوعی ساخته‌شده باشد که باز و بسته کردنشان با استفاده از آچاری متناسب با ابعاد سری آن‌ها امکان‌پذیر است. ازاین‌رو ممکن است مجبور باشید تا تعداد زیادی آچار در انواع‌ و ابعاد مختلف را جابجا کنید. در اختیار داشتن این تعداد ابزار کمی دشوار به نظر می‌رسد و حتی اگر از جعبه بکس برای کم کردن نیاز خود استفاده کنید، باز پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما نباشد. با تهیه‌ی آچار بکس همه کاره سوزنی رفلکس، یک مجموعه سه پارچه‌ای را جایگزین تعداد زیادی آچار و ابزار می‌کنید. حتی می‌توانید سری مخصوص این مجموعه را به دستگاه دریل هم متصل کرده و از آن استفاده کنید.


قیمت : 159000 تومان



ویژگی های آچار بکس همه کاره سوزنی رفلکس:
- توانایی گرفتن انواع پیچ مهره از 7 تا 19 میلی‌متر
- ساختـه شده از فـولاد وانادیوم با روکـش کروم
- محـصول با کیفـیت عـالی و فوق کاربـردی
- ابعاد کوچـک جـهت حمل و نقل آسـان
- قابل اسـتفاده در منـزل, محـیط کـار
- استفاده از مکانیزم ویژه سـوزن‌هـا
- ابعاد مغزی 53 در 25 میلی متر
- طول دسته آچار 19 سانتی متر



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 159000 تومان

  فروشگاه ساز  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید


محصولات مرتبط

تقسیم کننده کشو Drawer Dividers

گیره نگهدارنده رو تختی 4 سر

مخلوط کن شارژی 6 تیغ JUICE CUP

همزن و کف ساز مدل HONGXIN

پایه لرزه گیر ماشین لباسشویی
<<