دستبند پرسپولیس  ///  ساعت پرسپولیس  ///  فروشگاه ساز  ///  خرید  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید

- آرایش و زیبایی

ژیلت انگشتی EVO SHAVE

اووشیو با معرفی سیستم اصلاح خود برای زنان و مردان، به ویژه نسل جوان 16 تا 34 سالی که بدنبال تجربه اصلاح کاملا متفاوتی هستند، تحولی شگرف ایجاد کرده است.

قیمت : 69,000

ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession

ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession که طراحی جمع و جوری داره، برای اصلاح موی سر و بدن و صورت مناسبه و قابلیت خط زن داره.

قیمت : 359,000

مینی پنکه شارژی و بخور دستی CUTE CAT

بخور و فن یکی از دستگاه های خیلی عالی و با کیفیت و مفید میباشد،اگر پوست صورت شما خشک یا کم اب باشد ،پیری زود رس،چین و چروک ،لک های پوستی خیلی خیلی سریع به سراغ شما می آیند.

قیمت : 199,000

کش لیفت چشم و ابرو

لیفت ابرو یک ترفند جدید زیباسازی فرم صورت است که چند وقتی است در میان خانم های به روز و با سلیقه مد شده است. در این حالت با بالاتر رفتن گونه، ابرو و جذاب تر شدن حالت چشم، تغییری جالب و جذاب در صورت شما ایجاد می شود.

قیمت : 49,000

قلم سفید کننده دندان Dazzling White

سفیدکننده فوری دندان ها مراقبت از دندان های حساس جرم گیر (جلوگیری از تشکیل پلاک و تارتار) مراقبت از دندان قبل و بعد از دوره های سفید کنندگی.

قیمت : 99,000

موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید

میکروتاچ Switch Blade از لوازم شخصی اصلاح بشمار می رود دارای یک چراغ ال ای دی است که به کمک آن می توانید اصلاح دقیق تر و تمیز تری داشته باشید.

قیمت : 159,000

استند لوازم آرایش Beauty Box

لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

قیمت : 259,000

بیگودی جادویی Magic Leverag

با بیگودی جادویی Magic Leverag موهای بی حالت خود را حالتی زیبا و جذاب بدهید بدون نیاز به مواد شیمیایی مضر و بدون آسیب به موها تنها در عرض چند دقیقه موهای خود را فر و جذاب نمایید...

قیمت : 79,000

تمیز کننده و لایه بردار پوست Green Mask

این ماسک در مدت کوتاهیی پوست را از شر جوش و لک و چروک خلاص میکند و پوستی شاداب و مرطوب و جوان را بشما عزیزان هدیه میدهد ...

قیمت : 79,000

تب سنج دیجیتال لیزری HG01

تب سنج غیر تماسی یا دیجیتالی که به نام تب سنج تفنگی نیز شناخته می شود به دلیل عدم تماس با فردی که ممکن است ناقل بیماری باشد، بسیار مناسب  است.

قیمت : 349,000

مینی پنکه همراه PK-65

با افزایش دما بخصوص در ایام تابستان، وجود وسیله‌ای که در عین سادگی بتواند در مواقع لزوم هوا را به جریان بیندازد و فضا را مطبوع‌تر کند بسیار کاربردی بنظر می‌رسد.

قیمت : 59,000

مژه درخشان LED

مژه درخشان LED شامل یک جفت مژه و یک کنترلر کوچک است که حالت‌های مختلف رقص، اسکرول و چشمک دارند که با یک دکمه کنترل می‌شوند.

قیمت : 39,000

دستگاه لاک خشک کن

حتما شما هم همیشه بعد از لاک زدن مجبور می شوید وقت زیادی را برای خشک شدن آن صرف کنید و اکثر مواقع پیش آمده تا مجبور به انجام دادن کاری در همان لحظه می شوید و باعث خراب شدن لاک هایتان می شود.

قیمت : 59,000

کیف لوازم آرایشی مسافرتی Vely Vely

کیف لوازم آرایشی مسافرتی Vely Vely مناسب برای کالاهای بهداشتی و آرایشی ، جواهرات و لوازم جانبی سفر می باشد. کیف لوازم آرایشی مسافرتی Vely Vely بسیار جادار و سبک در طرح کیسه ای طراحی شده است.

قیمت : 59,000

سشوار مسافرتی نووآ مدل NV-1290

سشوار مسافرتی نووآ مدل N-1290 سشواری مسافرتی با توان موتور 1000 وات و دسته‌ی تاشوست. سشوارهایی با دسته‌ی تاشو که به سشوارهای مسافرتی معروف هستند....

قیمت : 219,000

موزن 3 کاره پاناسونیک شارژی

موزن 3 کاره پاناسونیک شارژی مدل EH-31A با قابلیت شارژ و کیفیت عالی یکی از بهترین موزن های چندکاره می باشد. این موزن بینی دارای سری های مختلف بوده که به راحتی بر روی آن نصب میشود و دارای کاربردهای مختلف از جمله خط زن، اصلاح موهای زاید گوش، بینی و همچنین اصلاح ابرو می باشد.

قیمت : 139,000

برس حرارتی صاف کننده مو

برس حرارتی صاف کننده مو مدل FH-1168 صاف‌کردن موها را بسیار ساده می‌کند. این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای 220 درجه برای صاف کردن موها ایدئال است. از دیگر مزیت‌های مدل FH-1168 می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما اشاره کرد.

قیمت : 349,000

دستگاه بافت مو Twist Secret

اگر می خواهید در زمانی بسیار کم موهای شما از شکل معمولی به زیباترین و بهترین شکل ممکن در آید و مدل موی دلخواهتان را داشته باشید، دستگاه بافت مو Twist Secret بهترین پیشنهاد است. سرعت بالا در بافت مو، بدون استفاده به صرف وقت زیاد و هرینه های گزاف، بهترین و پرطرفدارترین دستگاه آرایش مو که سراغ دارید.

قیمت : 49,000

هولدر سیلیکونی لاک

هولدر سیلیکونی لاک. این وسیله جدید به شما کمک می کند تا به آسانی بر روی ناخن های خود تمرکز داشته و خیلی تمیز و آسان آنها را لاک بزنید و انواع طرح های مورد علاقه خود را بر روی آن ایجاد کنید.

قیمت : 12,000

لنز ناخن

لنز ناخن ورق های نایلونی می باشد که با استفاده از آب گرم بر روی ناخن های شما طرح های متنوع و بسیار شیک را حک می کند. جدیدترین در دنیای مد و فشن. روشی نوین برای طراحی ناخن.

قیمت : 15,000
1 2
<<