دستبند پرسپولیس  ///  ساعت پرسپولیس  ///  فروشگاه ساز  ///  خرید  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید

- بهداشت و مراقبت

ژیلت انگشتی EVO SHAVE

اووشیو با معرفی سیستم اصلاح خود برای زنان و مردان، به ویژه نسل جوان 16 تا 34 سالی که بدنبال تجربه اصلاح کاملا متفاوتی هستند، تحولی شگرف ایجاد کرده است.

قیمت : 69,000

مینی ریش تراش شارژی مدل HYLLIS

اصلاح، از بین بردن موهای پا، موهای زیر بغل، موهای سینه، موهای بدن و غیره در یک دستگاه قابل انجام است،یک دستگاه ریش تراش برقی قابل حمل مینی که برای مراقبت از خانم ها و آقایان در مورد نیاز است.

قیمت : 339,000

موزن میکروتاچ مکس MicroTouch Max

موزن جدید میکروتاچ با نام میکروتاچ مکس با کارایی بسیار عالی تر نسبت به مدل قبلی خود در اواخر سال 2011 تولید و روانه ی بازار شد.

قیمت : 179,000

ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession

ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession که طراحی جمع و جوری داره، برای اصلاح موی سر و بدن و صورت مناسبه و قابلیت خط زن داره.

قیمت : 359,000

قلم سفید کننده دندان Dazzling White

سفیدکننده فوری دندان ها مراقبت از دندان های حساس جرم گیر (جلوگیری از تشکیل پلاک و تارتار) مراقبت از دندان قبل و بعد از دوره های سفید کنندگی.

قیمت : 99,000

موزن 2 کاره گوش و بینی Geemy

قابلیت اصلاح مو بینی و گوش و خط زن را دارد

قیمت : 349,000

استند خمیر دندان پیچی (پکیج 2 عددی)

فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

قیمت : 59,000

دستگاه بخور سرد نانو جیبی

دستگاه بخور سرد نانو جیبی،دارای سایز کوچک است و شما همواره میتوانید در سرکار و بیرون از خانه این محصول فوق العاده را به همراه داشته باشید و از کاربرد های وسیع آن لذت ببرید.

قیمت : 119,000

مسواک کودک چرخشی تمام سیلیکونی

مسواک کودک چرخشی تمام سیلیکونی خدمت تان معرفی کنیم تا در زمان کمتر و با علاقه بیشتر کودکان (به دلیل جنس سیلیکونی و اذیت نکردن دندان کودکان توسط آن) اقدام به مسواک زدن دندان کودک دلبندتان (توسط خود شما یا خود کودک) بنمائید.

قیمت : 79,000

نگهدارنده صابون آبشاری MORSI

جاصابونی یا هولدر صابون و اسکاچ مدل آبشاری از محصولات کاربردی و مهم آشپزخانه و سرویس بهداشتی منزل می باشد. برای ارتقای سطح بهداشت محیط و کاربری ساده تر استفاده از هولدر صابون و هولدر اسکاچ پیشنهاد می گردد.

قیمت : 59,000

موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید

میکروتاچ Switch Blade از لوازم شخصی اصلاح بشمار می رود دارای یک چراغ ال ای دی است که به کمک آن می توانید اصلاح دقیق تر و تمیز تری داشته باشید.

قیمت : 159,000

ماشین اصلاح شارژی سر و صورت AKNOVA

برای این که ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید، لازم نیست مدام به آرایشگاه بروید. با خرید یک ماشین اصلاح سر می‌توانید آرایشگاه کوچک خانگی خود را داشته باشید و به‌سادگی موهای خود را مرتب و اصلاح کنید.  

قیمت : 189,000

موزن ماتیکی دو کاره شارژی صورت و بدن

دوکاره بودن (یعنی هم موزن صورت و بدن و هم ابرو) و هم زیبایی خیره کننده این محصول را تبدیل به پر فروش ترین موزن خانم ها در ایران کرده است ...

قیمت : 299,000

ماشین اصلاح شارژی HAVA

لوازم شخصی برقی آقایان از تنوع گسترده‌ای برخوردار است. یکی از مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین این وسایل، ماشین اصلاح یا ماشین ریش تراش است.

قیمت : 179,000

تمیز کننده و لایه بردار پوست Green Mask

این ماسک در مدت کوتاهیی پوست را از شر جوش و لک و چروک خلاص میکند و پوستی شاداب و مرطوب و جوان را بشما عزیزان هدیه میدهد ...

قیمت : 79,000

قوزبند هوشمند آلارم دار

تا حالا کسی بهت گفته صاف بایست؟ اکثر ما این تجربه رو داریم که پدر یا مادرمون و شاید دوستامون نحوه ایستادن و نشستن نادرست مون رو بهمون تذکر داده باشند. در طول شبانه روز بدون این که متوجه باشیم قوز می کنیم.

قیمت : 99,000

پد ضد عرق Underarm Shields

پد ضد عرق Underarm Shields از نفوذ عرق بدن بر روی سطح خارجی پوشاک جلوگیری می كنند و همین امر باعث خواهد شد زیر بغل لباس شما هیچ گاه خیس نشده و بوی عرق ندهد.

قیمت : 45,000

لیف سیلیکونی مخزن دار

لیف سیلیکونی مخزن دار لیف حمام جدید جایگزین مناسب لیف های سنتی ونخی با کارایی بسیار عالی وجنس سیلیکونی نرم و بادوام

قیمت : 89,000

قوزبند رفع افتادگی شانه HANA

امروزه با توجه به افزایش حجم گاری، مدت‌زمان پشت‌میزنشینی و سنگینی کارهای روزمره بیشتر مردم دچار افتادگی شانه هستند.

قیمت : 59,000

خودکار اسپری دار Health PEN

بعد از شیوع بیماری کرونا ( کوید 19 ) ، بهداشت و وسایل بهداشتی اهمیت ویژه ای برای همگی افراد پیدا کردند. بطوری که هم اکنون همراه داشتن وسایل ضد عفونی کننده جزء ملزومات بسیار مهم برای هر فردی می باشد.

قیمت : 59,000
<<