دستبند پرسپولیس  ///  ساعت پرسپولیس  ///  فروشگاه ساز  ///  خرید  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید

- خرید پستی همبرگر زن دستی Progressive

همبرگر زن دستی Progressive




همبرگر زن دستی Progressive

قیمت : 59,000 تومان


همبرگر زن دستی Progerssive

هر بسته ارسالی شامل 2 عدد همبرگر زن میباشد

تولید شده از پلاستیک فشرده و مقاوم

قابلیت شستشو سریع و آسان


قیمت : 59000 تومان



همبرگر زن دستی با رنگی سفید و قایل شستشو سریع در واقع یک قالب همبرگر است و به گونه ای طراحی شده که به شما اجازه می دهد که با پر کردن مواد غذایی مانند گوشت ، پنیر ، قارچ ، پیاز و سیر یک همبرگر شکم پر خوشمزه درست کنید ابعاد کوچک و وزن بسیار سبک این محصول کار را برای مشتریان عزیز بسیار راحت تر میکند. همبرگر زن دستی 10.5 سانتی‌متر قطر دارد. ابعاد کلی این محصول به ترتیب طول، عرض و ارتفاع برابر با 13، 13 و 6 سانتی‌متر است که فضای خیلی کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کند. با داشتن این دستگاه دیگر خرید همبرگر آماده را فراموش خواهید کرد. کار با این محصول بسیار راحت است. هر پکیج ارسالی شامل 2 عدد همبرگرزن می باشد.
یکی از خوش‌مزه‌ترین و سالم‌ترین فست فودهایی که می‌شود در خانه درست کرد، همبرگر است. تنها کافی است مقداری گوشت در مرکز آن قرار دهید و با دسته‌ای که برای آن طراحی شده رو به پایین فشار دهید. خواهید دید که یک همبرگر صاف و یک دست خواهید داشت. همچنین با قالب‌زدن گوشت سرخ‌کردن آن بسیار راحت‌ تر بوده و تمام قسمت‌های آن به صورت یکنواخت سرخ می‌شود. گفتنی است که با داشتن این محصول، طعم‌های مختلف و متفاوت از یک همبرگر خانگی را تجربه می‌کنید و از دستپخت خود لذت می‌برید. همبرگر ساز دستی ، محصولی با طراحی متفاوت و کارآمد ، مناسب برای درست کردن انواع همبرگرهای ساده و شکم پر ، دارای حجم کم و بسیار کاربردی . همبرگر ساز سبک و کم حجم است و به شما امکان درست کردن انواع همبرگرها را به صورت دستی و به شکلی کاملاً ساده خواهد داد.


قیمت : 59000 تومان



ویژگی های همبرگر زن دستی Progressive:
- هر بسته ارسالی شامل 2 عدد همبرگر زن میباشد
- تولید شده از پلاستیک فشرده و مقاوم
- برگر زن سـریع,آسـان و یـک دسـت
- قابلیت شسـتشو سریع و راحـت
- ابعاد : 6*13*13 سانتی متر
- عمـق : 1.5 سـانـتی مـتر
- جنس بدنه : پلاستیک
- رنـگ : سفـید



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 59000 تومان

  فروشگاه ساز  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید


محصولات مرتبط

بادکش طبی بدن 6 لیوانه

کاور نگه دارنده پتو و لباس

چراغ قوه اضطراری چندکاره Torch

صندل روفرشی لوئیس ویتون

پنکه 5 پر برقی مدل Congchao
<<