دستبند پرسپولیس  ///  ساعت پرسپولیس  ///  فروشگاه ساز  ///  خرید  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید

- آبمیوه گیری

مخلوط کن شارژی 6 تیغ JUICE CUP

یک محصول بسیار کاربردی با عملکرد خارق العاده می باشد که برای ورزشکاران به خصوص بسیار کاربرد دارد.

قیمت : 399,000

آب انار گیری دستی چدنی

بدون تردید خوردن آب میوه تنها محدود به فصل گرما نیست چرا که انواع میوه ها هر یک خواص خود را داشته و ضمن داشتن خاصیت ضد بیماری و ضد سرطانی، موجب شادابی و نشاط و جوانی پوست نیز می گردند ...

قیمت : 169,000

آبمیوه گیری جادویی Majic Juicer

آب مرکبات گیری پارسینا یک وسیله کارآمد برای آبگیری میوه جات از قبیل پرتقال ، انار ، انگور ، کیوی ، توت فرنگی ، طالبی و . . . با چند حرکت ساده میباشد. با آبمیوه گیری پارسینا دیگر نیاز به زور بازو و فشار مفاصل نیست چرا که طراحی این وسیله به گونه ای می باشد که با فشاری کم تا آخرین قطره میوه را خارج می کند.

قیمت : ناموجود
99,000

مخلوط کن تک نفره Shake & Take

مخلوط کن میوه "شیک ان تیک" مخصوص میوه، پودر بدنسازی و سایز مواد غذایی می باشد. استفاده آسان و شست و شوی راحت با یک طراحی خاص و منحصر به فرد از ویژگی های این دستگاه است.

قیمت : ناموجود
64,000

آبمیوه گیری دستی Manual Juicer

در این روزهای گرم هم می توان در مصرف برق صرفه جویی کرد و هم نوشیدنی های خنک و سالم خانگی را نوشید، شما می توانید با آبمیوه گیری دستی Manual Juicer این رویا را به حقیقت تبدیل کنید.

قیمت : ناموجود
79,000

گلدان جادویی Fruits Plant

گلدان جادویی محصولی با طراحی عالی می باشد که دارای 10 کاربرد مختلف از جمله: آبگیر لیمو، قاچ کن سیب، صفحه برش توری، رنده توری شکل، آبگیر گریپ‌فروت و ... می باشد.

قیمت : ناموجود
49,000

پرتقال آب ميوه گير

آب ميوه و مركبات را بگيريد و از نوشیدن آن لذت ببريد. وسيله اي ساده اما بسيار كارامد در هر خانه. راحت ترين وسيله برای گرفتن آب انواع مركبات مثل ليمو، پرتقال، گريپ فروت، نارنج و غيره.

قیمت : 19,000

اسپری مرکبات

اسپری مرکبات محصول جدید و بی نظیری می باشد که طراحی بسیار مبتکرانه و حرفه ای آن قابل تحسین می باشد! فقط در عرض چند ثانیه آب لیمو یا پرتقال طبیعی شما آماده است ...

قیمت : 15,000
<<