دستبند پرسپولیس  ///  ساعت پرسپولیس  ///  فروشگاه ساز  ///  خرید  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید

متنوع ترین فروشگاه ایرانیان

ساعت دیواری طرح رویا

زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید. طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد. برای اولین بار در ایران، دارای 36 ماه گارانتی تعویض ...

قیمت : ناموجود
45,000

مینی ماساژور USB میمو

همان طور که می دانید یکی از راه های رفع خستگی عضلات ماساژ دادن می باشد ، با ماساژ عضلات ، خون در رگ ها با سرعت بیشتری حرکت می کند به همین خاطر اکسیژن بیشتری به بافت عضلات میرسد و ضعف ماهیچه ها کاهش پیدا می کند. دستگاه ماساژور یکی از بهترین ابزارها برای ماساژ درمانی می باشد. ماساژورها مدلها و طرح های زیادی دارند که هرکدام برای یکی از اندام بدن طراحی شده اند، ولی ماساژور دستی میمو یکی از پرکاربردترین ماساژورهای حال حاضر می باشد. ماساژور دستی Mimo دارای موتور ویبره و پایه های برجسته گرد می باشد که حالت ویبره باعث عملکرد بهتر در حین ماساژ می شود. ماساژور دستی میمو را می توانید بدون ویبره نیز استفاده نمایید و با حرکت پایه های دستگاه بر روی بافت عضلات عمل ماساژ را انجام دهید. روش از این دستگاه به صورت دستی بوده و امکان استفاده برای تمامی افراد با هر سنی را فراهم می سازد. تقریباٌ تمامی نقاط بدن را می توانید با این دستگاه ماساژ دهید . ماساژ سر ، گردن ، کتف ، شانه ، دست ها ، پاها ، شکم ، پهلو و هر نقطه از بدن با مینی ماساژور ویبره mimo به آسانی بدون نیاز به کمک دیگران امکان پذیر است. ماساژور ویبره دستی میمو ابعاد کوچکی دارد و می‌توان داخل کیف همراه خود داشته باشید و در اتومبیل و محل کار هم از آن استفاده نمایید. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است ، برای استفاده از ماساژور ویبره دستی کافیست 3 عدد باطری نیم قلم درون دستگاه قرار دهید برای باز کردن درب دستگاه ، قسمت سفید رنگ روی دستگاه را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا درب دستگاه باز شود و بتوانید باطری ها را درون آن قرار دهید. همچنین علاوه بر باطری می توان با کابل رابط که در جعبه محصول قرار داده شده ، دستگاه را به برق شهری نیز متصل کنید. برای استفاده از کابل نیاز به رابط یو اس بی می باشد. برای شروع ماساژ ، قسمت فوقانی دستگاه را در دست بگیرید و پایه های آن را به آرامی روی عضلات بدن بکشید با فشردن قسمت فوقانی ، ویبره دستگاه روشن می شود این ویبره با اثر بخشی بالا ماساژ عضلات را تسریع می بخشد. از دستگاه مینی ماساژور دستی حتی روی لباس نیز می توانید استفاده نمایید. ابعاد کوچک و وزن کم آن این مساژور را به یکی از پرفروش ترین دستگاه های ماساژور دنیا تبدیل کرده است.

قیمت : 149,000

تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل

تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل. این وسیله کم حجم الکتریسیته فندک اتومبیل شما را به صورت خروجی USB و پریز دو شاخه معمولی برای روشن کردن انواع لوازم الکتریکی در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت : ناموجود
17,000

ساعت دیواری طرح روژین

ساعت دیواری طرح روژین یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد که زیبایی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن تکمیل کننده دکوراسیون هر منزلی می باشد. دارای 3 سال گارانتی تعویض ...

قیمت : ناموجود
39,000

ادکلن مردانه کرید سیلور ماونتن (Creed Silver Mountain)

رایحه این ادکلن، جریان های درخشان آب که از فراز کوه های برف گرفته آلپ در سوئیس به پائین حرکت می کنند را به یاد انسان می آورد. سیلور ماونتن واتر، اکسیری نیروبخش از قدرت و پاکی است.

قیمت : 249,000

تی شرت محرم طرح یا ابوالفضل العباس

تی شرت محرم طرح یا ابوالفضل العباس. این تی شرت های فوق العاده زیبا مزین به نام سردار كربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) هستند که به طور ویژه برای محرم امسال به بازار عرضه شده اند.

قیمت : ناموجود
35,000

تی شرت مردانه The End

از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

قیمت : 199,000

ساعت مچی طرح نقشه

ساعت مچی طرح نقشه، نمایش عقربه ثانیه به صورت پرواز هواپیما. ساعتی شیک و متفاوت برای آنهایی که بدنبال ساعت های تکراری نیستند. عرضه شده در رنگ های متنوع و منحصر به فرد.

قیمت : ناموجود
29,000

جعبه مدیریت کابل I-BOX

این محصول بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS دارد و به‌صورتی تولید شده که در برابر شلعه و خط و خش و ضربه مقاوم است. در زیر آن پایه‌هایی  قرار گرفته که باعث می‌شود در مواقعی که جعبه نگهدارنده روی میز یا زمین قرار می‌گیرد..

قیمت : ناموجود
89,000

خودکار ساعت دار Magic

امکانات این محصول خودکار، ساعت، تقویم و قلم لمسی در یکجا می باشد. در مجموع، این چند کاره بودن محصول، می‌تواند در مواقع ضروری برای کاربر، بسیار مفید باشد.

قیمت : ناموجود
49,000

سر دوش پرفشار پروانه ای

در طراحي سر دوشي هاي کم مصرف، با مجهز بودن به سیستم Air Turbo و به کار گيري تکنولوژي مخلوط نمودن آب و هوا، دبي جريان به 9 ليتر در دقيقه کاهش يافته است.

قیمت : 299,000

مجموعه آموزشی رازهای میلیونر شدن

موفقیت و کسب ثروت از زبان بریان تریسی معروفترین نویسنده و مشاور دنیا در زمینه موفقیت به زبان فارسی. تجربه موفقیت و ثروتمند شدن را از زبان برترین استاد این امر در دنیا بیاموزید.

قیمت : 19,800

ساک ورزشی طرح مازراتی

ساک ورزشی طرح مازراتی با رنگ بندی مشکی ارائه شده و در ابعاد 44/25/22 سانتی متر طراحی شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است.

قیمت : ناموجود
49,000

ساعت دیواری طرح منظومه

زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید. طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد. برای اولین بار در ایران، دارای 12 ماه گارانتی تعویض ...

قیمت : ناموجود
49,000

عینک خلبانی شیشه آتشی

عینک خلبانی شیشه آتشی به همراه کیف و دستمال اورجینال برای اولین بار در ایران. عينك فوق العاده جديد با طراحي مدرن. از اولين كساني باشيد كه اين عينك را امتحان مي كنند ...

قیمت : ناموجود
34,000

ساعت دیواری طرح پروانه نگینی

زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید. طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد. برای اولین بار در ایران، دارای 3 سال گارانتی تعویض ...

قیمت : ناموجود
49,000

کیف کج لویی ویتون

هم اکنون کیف کج LouisVuitton رو به شما دوستان پیشنهاد میدیم که جنسی از چرم مصنوعی با کیفیت بالا، دوخت تمیز و ظاهر خیلی خوبی داره. این کیف در 3 رنگ بسیار شیک عرضه شده است.

قیمت : ناموجود
29,000

چراغ اضطراری کمپینگ مدل قطره

چراغ LED تامبلرلایت مناسب جهت استفاده به عنوان چراغ خواب ، چراغ مطالعه و قابل حمل می باشد.این محصول دارای طراحی مناسب برای ایستادن چراغ در هر وضعیت بوده و دارای سه حالت نوردهی می باشد.

قیمت : 119,000

پشه بند و آفتاب گیر خودرو

سر نشینان یک خودرو معمولا راه حلی برای جلوگیری از آفتاب یا نور شدید آن ندارند و این باعث آزار و اذیت آن ها می گردد. پشه بند و آفتاب گیر خودرو یک محصول جدید و کاربردی است که همانند یک کیسه دوخته شده و بر سر درب خود ماشین کشیده می شود و اولین پرده ای است که می توان در هنگام استفاده شیشه را به راحتی بالا و پایین برد. پشه بند و آفتاب گیر خودرو در عین حالی که جلوی نور خورشید را می گیرید می توانید از ورود هوای آزاد بهره مند شوید. پشه بند و آفتاب گیر خودرو یک سپر توری مقابل شما و حشرت مانند پشه و مگش قرار می گیرد و میتوانید با خیال آسوده از هوای آزاد لإت ببرین. این مدل فری سایز بوده و برای اکثر خودروها قابل استفاده می باشد. در هر بسته از این محصول 4 عدد توری پنجره برای 4درب خودرو موجود می باشد.

قیمت : 339,000

توپ بدمینتون چراغ دار BAIZAN

توپ بدمینتون چراغ دار BAIZAN در بسته‌بندی مناسب چهار عددی به شما عرضه می‌شود. این توپ بدمینتون به دلیل داشتن چراغ داخل هر توپ، برای بازیکنانی مناسب است که در تاریکی و شب مشغول به بازی هستن و می‌خواهند تمرین کنند.

قیمت : ناموجود
42,000
<<