دستبند پرسپولیس  ///  ساعت پرسپولیس  ///  فروشگاه ساز  ///  خرید  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید

متنوع ترین فروشگاه ایرانیان

ساعت بند چرم روشا

ساعتی که هم به عنوان ساعت و هم به عنوان دستبند طراحی شده است. با بندی چرم که به صورت خلاقانه و دورپیچ روی دست خودنمایی می کند و آویز سنگ فیروزه آن زیبایی آن را دو چندان می کند.

قیمت : 45,000

آموزش تصویری ژله ساده و تزریقی

امروزه ژله یکی از اصلی ترین دسرها در مهمانی ها به حاب می آید. در این مجموعه آموزشی تلاش شده است تا طرز تهیه دو نوع کلی ژله آموزش داده شود. بیش از 6 ساعت فیلم آموزشی فارسی.

قیمت : 23,800

پالس اکسیمتر سنجش اکسیژن و ضربان قلب

پالس اکسیمتر انگشتی Fingertip Pulse Oximeter مدل LK88 یک نوع تست راحت و بدون درد برای سنجش سطح اکسیژن اشباع خون و نرخ ضربان قلب می باشد که نشان دهنده ی این است که تا چه اندازه ای اکسیژن را به نقاط دور بدن مثل دست ها و پا ها می فرستد.

قیمت : 259,000

جا موبایلی اتومبیل GRIP GO

GRIP GO وسیله ای جدید و کارآمد می باشد که برای نگهداری موبایل و تبلت در اتومبیل طراحی شده است. دیگر نگران افتادن و یا لیز خوردن موبایل، تبلت، MP3 و MP4 پلیر خود در اتومبیل نباشید.

قیمت : ناموجود
79,000

کفش پوما مدل Zola

اگر به دنبال کفشی دخترانه شیک و راحت با طراحی خاص و منحصر به فرد هستید که مناسب با فصل از پوشیدن آن لذت ببرید کفش دخترانه پوما مدل Zola را به شما پیشنهاد می نماییم.

قیمت : ناموجود
49,000

ساعت بند چرم Hublot مدل Bucherer

ساعت بند چرم Hublot مدل Bucherer یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر HUBLOT می باشد. این ساعت بسیار با کیفیت و صفحه شیشه ای ضدخش می باشد که بند آن در 2 رنگ مشکی و قهوه ای عرضه شده است.

قیمت : ناموجود
59,000

ساعت صفحه لمسی لاکچری WALAR

ساعت لاکچری WALAR جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی میان‌رده در بازار جهانی است‏. استفاده از موتور‌های و متریال با‌کیفیت تضمین کیفیت خوب محصولات این برند را به دنبال دارد.

قیمت : 199,000

ساعت مچی میراندا

ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

قیمت : 49,000

ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession

ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession که طراحی جمع و جوری داره، برای اصلاح موی سر و بدن و صورت مناسبه و قابلیت خط زن داره.

قیمت : 359,000

تی شرت مردانه زاپ دار Tear Up

از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه زاپ دار Tear Up را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد. این محصول با جنس فوق العاده نخ و پنبه به صورت فری سایز ارائه شده است و برای افرادی که از سایز لارج تا ایکس لارج هستند مناسب است.

قیمت : ناموجود
49,000

تی شرت آستین بلند Kargo

 تی شرت آستین بلند Kargo جنسی فوق‌العاده نرم و لطیف، بافته شده از پارچه مرغوب خار خورده درجه یک می باشد و مناسب فصل بهار یا پاییز است. تن‌خوری عالی دارد و با یک شلوار جین یا کتان به خوبی ست می‌شود.

قیمت : ناموجود
42,000

نازل کارواش JET

نازل کارواش یک وسیله ای است که پس از اتصال به شلنگ، امکان قدرت کافی و تغییر نوع پخش آب را به شلنگ اضافه می کند.

قیمت : 299,000

سه پایه انعطاف پذیر گوریلا

لرزش دست در هنگام عکاسی، یکی از عواملی است که روی کیفیت عکس‌ها تاثیر نامطلوبی می‌گذارد. استفاده از سه‌پایه و تک‌پایه در عکاسی حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای برای این است که از لرزش‌های ناخواسته جلوگیری شود. سه پایه انعطاف پذیر گوریلا سایز متوسط 130 گرم وزن دارد و حداکثر ارتفاع آن 25 سانتی‌متر است.

قیمت : ناموجود
59,000

عینک آفتابی Rayban مدل BIOL

عینک آفتابی Rayban مدل BIOL جدیدترین عرضه کمپانی معتبر Ray Ban می باشد. لنز این عینک از نوع UV 400 میباشد و در 4رنگ اراِیه شده و مناسب تمام سلیقه ها می باشد.

قیمت : ناموجود
119,000

هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955

هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955 دارای خروجی صدای متعادل و فوق العاده واضح است و می تواند انتظارات مشتریان را مرتفع سازد.ظاهر و عملکردگوشی های ایرفون دارای یک پوشش فلزی خالص و غیر پارچه ای است. این هندزفری با داشتن دکمه های کنترلی کم/ زیاد کردن صدا و پخش/قطع موسیقی می توانید به راحتی موزیک و تماس ها را مدیریت کرد.

قیمت : ناموجود
99,000

عینک آفتابی PARADISE

عینک آفتابی PARADISE یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. عینک آفتابی PARADISE یکی از عینک‌های رنگی دخترانه و پسرانه است که با عدسی گرد  و رنگهای زیبا و کیفیت مطلوب و جذابیت قابل‌توجهی دارد.

قیمت : ناموجود
99,000

بافت مردانه مدل ENGLAND

یکی از شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه پلیوری می باشد که به رنگ طوسی و با زاپ های زیبا در بافت لباس بصورت درجه یک عرضه شده است.  

قیمت : 169,000

جا اسکاجی فلزی روشیری Stainless Steel

جا اسکاجی فلزی روشیری که بدون سوراخ کاری و مته روی شیر آب و یا دوش نصب می شود و مناسب برای نگه داشتن اسفنج، پد شستشو، اسکرابر نایلونی، برس، صابون، شامپو، شستشوی بدن و سایر لوازم حمام و آشپزخانه در جایی که نیاز دارید.

قیمت : 129,000

هندزفری بلوتوث خلبانی

هندزفری بلوتوث خلبانی دارای طراحی زیبا، خاص و شیک هندزفری HM1000 موردی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. طراحی زیبا و ارگونومیک بارزترین مزیت این هندزفری است که در نگاه اول به چشم می آید.

قیمت : 159,000

دستگاه بخور سرد نانو جیبی

دستگاه بخور سرد نانو جیبی،دارای سایز کوچک است و شما همواره میتوانید در سرکار و بیرون از خانه این محصول فوق العاده را به همراه داشته باشید و از کاربرد های وسیع آن لذت ببرید.

قیمت : ناموجود
119,000
<<