دستبند پرسپولیس  ///  ساعت پرسپولیس  ///  فروشگاه ساز  ///  خرید  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید

متنوع ترین فروشگاه ایرانیان

پرتقال آب ميوه گير

آب ميوه و مركبات را بگيريد و از نوشیدن آن لذت ببريد. وسيله اي ساده اما بسيار كارامد در هر خانه. راحت ترين وسيله برای گرفتن آب انواع مركبات مثل ليمو، پرتقال، گريپ فروت، نارنج و غيره.

قیمت : 19,000

کفش پوما مدل Zola

اگر به دنبال کفشی دخترانه شیک و راحت با طراحی خاص و منحصر به فرد هستید که مناسب با فصل از پوشیدن آن لذت ببرید کفش دخترانه پوما مدل Zola را به شما پیشنهاد می نماییم.

قیمت : ناموجود
49,000

ساعت مچی Romanson مدل Chrono

ساعت مچی Romanson مدل Chrono جديدترين كمپاني محبوب رومانسون مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت و شبیه به لنز دوربین، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.

قیمت : ناموجود
99,000

ساعت دیواری طرح دوکا

زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید. طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد. برای اولین بار در ایران، دارای 12 ماه گارانتی تعویض ... 

قیمت : ناموجود
50,000

فتوشاپ را قورت بده!

آموزش فتوشاپ به زبانی ساده از مبتدی تا پیشرفته، به راحتی کاربر حرفه ای فتوشاپ شوید! آموزش رتوش حرفه ای عکس، رنگ آمیزی و تنظیم اختصاصی و صدها تکنیک حرفه ای دیگر به زبان فارسی ...

قیمت : ناموجود
12,000

پکیج طراحی ناخن مایا

شما می توانید با پکیج کامل مایا با استفاده از دفترچه راهنما که داخل هر بسته موجود می باشد، طرح های فوق العاده زیبا و جذاب را تنها در عرض چند دقیقه روی ناخن های خود طراحی کنید.

قیمت : ناموجود
21,000

موس سخنگو طرح LOVE

موس سخنگو طرح LOVE دارای کلیکی هستند که با فشار دادن آن صدای I LOVE YOU به گوش آن کس که دوستش دارین می رساند.

قیمت : ناموجود
59,000

ست رکابی و شلوارک Horan

ست رکابی و شلوارک Horan در عین حال که بسیار متفاوت است، جزو فانتزی ترین ست ها می باشد و فوق العاده با کیفیت بوده و راحتی بی رقیب آن، این محصول را بی شک پوشاک محبوب شما خواهد کرد.

قیمت : ناموجود
45,000

شلوار اسلش مردانه طرح Pistol

شلوار اسلش مردانه طرح Pistol از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها است که دارای جنس پارچه بنگال درجه یک و طراحی بی نظیر، که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد.

قیمت : ناموجود
79,000

مینی ماساژور USB میمو

همان طور که می دانید یکی از راه های رفع خستگی عضلات ماساژ دادن می باشد ، با ماساژ عضلات ، خون در رگ ها با سرعت بیشتری حرکت می کند به همین خاطر اکسیژن بیشتری به بافت عضلات میرسد و ضعف ماهیچه ها کاهش پیدا می کند. دستگاه ماساژور یکی از بهترین ابزارها برای ماساژ درمانی می باشد. ماساژورها مدلها و طرح های زیادی دارند که هرکدام برای یکی از اندام بدن طراحی شده اند، ولی ماساژور دستی میمو یکی از پرکاربردترین ماساژورهای حال حاضر می باشد. ماساژور دستی Mimo دارای موتور ویبره و پایه های برجسته گرد می باشد که حالت ویبره باعث عملکرد بهتر در حین ماساژ می شود. ماساژور دستی میمو را می توانید بدون ویبره نیز استفاده نمایید و با حرکت پایه های دستگاه بر روی بافت عضلات عمل ماساژ را انجام دهید. روش از این دستگاه به صورت دستی بوده و امکان استفاده برای تمامی افراد با هر سنی را فراهم می سازد. تقریباٌ تمامی نقاط بدن را می توانید با این دستگاه ماساژ دهید . ماساژ سر ، گردن ، کتف ، شانه ، دست ها ، پاها ، شکم ، پهلو و هر نقطه از بدن با مینی ماساژور ویبره mimo به آسانی بدون نیاز به کمک دیگران امکان پذیر است. ماساژور ویبره دستی میمو ابعاد کوچکی دارد و می‌توان داخل کیف همراه خود داشته باشید و در اتومبیل و محل کار هم از آن استفاده نمایید. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است ، برای استفاده از ماساژور ویبره دستی کافیست 3 عدد باطری نیم قلم درون دستگاه قرار دهید برای باز کردن درب دستگاه ، قسمت سفید رنگ روی دستگاه را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا درب دستگاه باز شود و بتوانید باطری ها را درون آن قرار دهید. همچنین علاوه بر باطری می توان با کابل رابط که در جعبه محصول قرار داده شده ، دستگاه را به برق شهری نیز متصل کنید. برای استفاده از کابل نیاز به رابط یو اس بی می باشد. برای شروع ماساژ ، قسمت فوقانی دستگاه را در دست بگیرید و پایه های آن را به آرامی روی عضلات بدن بکشید با فشردن قسمت فوقانی ، ویبره دستگاه روشن می شود این ویبره با اثر بخشی بالا ماساژ عضلات را تسریع می بخشد. از دستگاه مینی ماساژور دستی حتی روی لباس نیز می توانید استفاده نمایید. ابعاد کوچک و وزن کم آن این مساژور را به یکی از پرفروش ترین دستگاه های ماساژور دنیا تبدیل کرده است.

قیمت : 149,000

ساعت مچی نگین دار طرح اپل

این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که با طرح اپل واچ طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

قیمت : 199,000

انار دون کن پارسینا

از آنجا که دون کردن دانه های انار کار تقریبا دشوار و زمان بریست انار دون کن پارسینا به کمک شما آمده است تا بتوانید به وسیله آن انار را به راحتی دون کنید. وسیله ای جدید و خلاقانه برای دون کردن انار.

قیمت : ناموجود
49,000

کیت رباتیک شش کاره خورشیدی

کیت رباتیک شش کاره خورشیدی یک بسته ی رباتیک است که شامل تمامی اجزای مورد نیاز برای تهیه و ساخت یک ربات کامل می باشد. شما می توانید بعد از سر هم کردن اجزای این کیت یک ربات خورشیدی زیبا بسازید که می تواند به اشکال مختلف در بیایید.

قیمت : ناموجود
35,000

کلاه کپ ماه تولد

کلاه کپ ماه تولد یکی از شیک ترین و به روز ترین محصولات مربوط به ماه تولد می باشد. این کلاه بسیار با کیفیت بوده و دارای بند چسبی می باشد که می توانید آن را با سایز سر خود تنظیم کنید.

قیمت : ناموجود
29,000

ساعت بند چرم دیزل مدل Mega Chief

ساعت مچی Diesel Mega Chief یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر دیزل می باشد. این ساعت دارای بند چرم بسیار با کیفیت، جعبه شکیل و مقاوم و 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

قیمت : ناموجود
59,000

لامپ LED سیار - LED Tent Lamp

 این لامپ کوچک با نور قوی مهتابی از روشن کردن داخل چادر کمپ گرفته تا داخل کمد لباس یا مسافرت و ... وسیله ای کاربردی برای هر منزل یا گروه کمپینگ و کوهنوردی است.

قیمت : ناموجود
69,000

تبلت جادویی پاک شونده

این تبلت دیجیتال دارای قلمی مغناطیسی است که اجازه طراحی های ظریف را به استفاده کننده می دهد با این قلم می توانید حتی رنگ آمیزی های نیم سایه و سایه را هم ایجاد کنید

قیمت : 179,000

هولدر و پارک فون چرخشی موبایل

می توان از آن برای نگهدارنده تلفن همراه و همچنین برای پلاک های پارکینگ موقت استفاده کرد. نگهدارنده گوشی قابل چرخش است، می توانید زاویه مناسب را تنظیم کنید و دید خوبی را برای گوشی های موبایل فراهم کنید.

قیمت : 139,000

بافت مردانه Morino

بافت مردانه Morino. این بافت فوق العاده شیک با طرح برجسته بر روی بازو ها و در انتهای بافت زیبایی خاصی داشته و مطابق سلیقه جوانان دوستار مد قرار خواهد گرفت.

قیمت : ناموجود
49,000

تی شرت مردانه مدل 86

از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه مدل 86 را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

قیمت : ناموجود
49,000
<<