دستبند پرسپولیس  ///  ساعت پرسپولیس  ///  فروشگاه ساز  ///  خرید  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید

متنوع ترین فروشگاه ایرانیان

استند فنری و نگهدارنده موبایل

با این وسیله دیگر نیازی نیست موبایل خود را در دست گرفته و با آن کار کنید، کافیست موبایل را بر روی آن نصب کرده، و در کنار میز کار، یا تخت خواب یا خودروی خود در محل مناسب گیره آن را وصل کرده و کابل آن را در زاویه دلخواه تنظیم نموده و از آن استفاده نمایید.

قیمت : 129,000

کفش دخترانه آدیداس مدل Calabasas

کفش دخترانه آدیداس مدل Calabasa. این کفش فوق العاده شیک و جدید در سراسر جهان طرفداران بی شماری یافته است و طراحی آن توجه جوانان خوش سلیقه را به خود جلب نموده است.

قیمت : 49,000

عینک آفتابی ریبن تاشو مدل B-18

آفتابی ویفرر ری بن معروف ترین مدل ری هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. مهمترین حسن این مدل تاشو بودن اش هست که باعث می شه در کیف حجم کمتری را بگیره. برای طرفداران ویفرر این مدل یک پیشنهاد معرکه است

 

قیمت : 79,000

شلوار اسلش طرح Arrow

شلوار اسلش طرح Arrow. این شلوار فوق العاده شیک و راحت با طرحی جدید ارایه شده است تا مورد علاقه همگان واقع گشته و استفاده از آن را در هر کجا امکان پذیر نماید.

قیمت : 59,000

کفش مردانه Nike طرح Go Walk

کفش مردانه Nike طرح Go Walk انتخابی سنجیده برای استفاده در فعالیت‌های روزانه است. رویه کفش از الیاف مصنوعی و ترکیبی طراحی‌شده که باعث استحکام و دوام این کفش شده و خیال شما را از بابت استفاده طولانی‌مدت و مستمر راحت کرده است درعین‌حال که دچار پارگی یا ساییدگی نیز نخواهد شد.

قیمت : 63,000

گردنبند چوبی دست ساز مدل Fence

گردنبند چوبی دست ساز مدل Fence از جنس چوب بوده و دارای طراحی زیبا و جذابیست. زنجیر استفاده شده در این گردنبند، استیل ضد حساسیت بوده و به همین سبب زیوری مناسب و درخور برای افرادیست که به زنجیرهای فلزی حساسیت دارند.

قیمت : 25,000

عینک آفتابی Rayban مدل Rama

عینک آفتابی Rayban مدل Rama  جدیدترین عرضه کمپانی معتبر Ray Ban می باشد. لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت می باشد....

قیمت : 89,000

همبرگر زن دستی Progressive

همبرگر زن دستی با رنگی سفید و قایل شستشو سریع در واقع یک قالب همبرگر است و به گونه ای طراحی شده که به شما اجازه می دهد که با پر کردن مواد غذایی مانند گوشت ، پنیر ، قارچ ، پیاز و سیر یک همبرگر شکم پر خوشمزه درست کنید ابعاد کوچک و وزن بسیار سبک این محصول کار را برای مشتریان عزیز بسیار راحت تر میکند. همبرگر زن دستی 10.5 سانتی‌متر قطر دارد. ابعاد کلی این محصول به ترتیب طول، عرض و ارتفاع برابر با 13، 13 و 6 سانتی‌متر است که فضای خیلی کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کند. با داشتن این دستگاه دیگر خرید همبرگر آماده را فراموش خواهید کرد. کار با این محصول بسیار راحت است.

قیمت : 59,000

ماکت نیسان زامیاد

ماکت نیسان زامیاد از کیفیت بسیار بالائی برخوردار است و شما در همان نگاه اول به این نکته پی خواهید برد. تمامی جزئیات این ماکت همانند خودروی اصلی نیسان بوده و طراحان این ماکت، سعی کرده اند تمامی آپشن ها و کوچک ترین جزئیات را نیز از قلم نیاندازند.

قیمت : 39,000

نیم ست سه زنجیره طرح Love

نیم ست سه زنجیره طرح Love. این نیم ست فوق العاده شیک دارای گردنبند سه زنجیره و گوشواره بوده و با نماد Love ارائه گردیده است که فوق العاده شیک و ظریف می باشد.

قیمت : 35,000

دستبند چرم طرح لاکچری

دستبند چرم طرح لاکچری. این دستبند شیک دو دور به دست شما بسته شده و نماد استیل آن در رنگ های طلایی، مسی و مشکی جلوه ای ویژه به آن می بخشد.

قیمت : 49,000

بطری آب با اسانس میوه Detox Water

بطری آب با اسانس میوه Detox Water. این بطری آب ویتامین های موجود در میوه ها را وارد آب کرده و نوشیدن آب را با رایحه و طعم ملایم میوه ای برای شما آسان می نماید.

قیمت : 49,000

آموزش خیاطی با الگو

در این مجموعه آموزشی شما با خیاطی با الگو آشنا خواهید شد. این مجموعه شامل الگوهای آماده می باشد و همه اصول، نکات و مهارت های خیاطی با الگو به زبان فارسی آموزش داده می شود.

قیمت : 24,800

کفش پوما مدل Rimon

اگر به دنبال کفشی دخترانه شیک و راحت با طراحی خاص و منحصر به فرد هستید که مناسب با فصل از پوشیدن آن لذت ببرید کفش دخترانه پوما مدل Rimon را به شما پیشنهاد می نماییم.

قیمت : 49,000

تی شرت سه بعدی Tunnel

تی شرت سه بعدی Tunnel یکی از شیک ترین و زیباترین تیشرت های مردانه موجود در بازار می باشد‏.‏ این تیشرت یقه گرد و آستین کوتاه بوده و جنس آن ویسکوز درجه یک می باشد و چاپ بی نظیری دارد.

قیمت : 89,000

شنل مردانه Happy

شنل مردانه Happy. این شنل های جدید با چاپ بسیار شکیل در قسمت یقه و آستین مدل شصتی (Finger) عرضه شده اند و مورد توجه جوانان مشکل پسند قرار گرفته اند.

قیمت : 75,000

پایه نگهدارنده گوشی موبایل

پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت.

قیمت : 119,000

ادکلن مردانه کنزو Leau Par Kenzo

ادکلن کنزو لئو پار مردانه-Kenzo LEau Par عطری است خنک و تند. این عطر در سال 1999 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کنزو لئو پار-kenzo LEau Par عطری است مردانه و جذاب.

قیمت : 249,000

پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث

مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. همراه با ریموت شاتر بلوتوث.

قیمت : 22,000

چراغ قوه غواصی ضدآب

چراغ قوه غواصی ضدآب تا عمق ۲۰ متر ضد آب است و چراغ قوه ی مناسبی برای مناسب برای غواصی، غارنوردی، کوهنوردی و غیره. چراغ قوه غواصی ضدآب قوه ۴ عدد باطری AA نیاز دارد و برد نور آن ۲۵ متر و رنگ نور آن سفید است.

قیمت : 199,000
<<