دستبند پرسپولیس  ///  ساعت پرسپولیس  ///  فروشگاه ساز  ///  خرید  ///  طراحی لوگو  ///  دانلود آهنگ جدید

- مسواک

قلم سفید کننده دندان Dazzling White

سفیدکننده فوری دندان ها مراقبت از دندان های حساس جرم گیر (جلوگیری از تشکیل پلاک و تارتار) مراقبت از دندان قبل و بعد از دوره های سفید کنندگی.

قیمت : ناموجود
99,000

استند خمیر دندان پیچی (پکیج 2 عددی)

فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

قیمت : 59,000

مسواک کودک چرخشی تمام سیلیکونی

مسواک کودک چرخشی تمام سیلیکونی خدمت تان معرفی کنیم تا در زمان کمتر و با علاقه بیشتر کودکان (به دلیل جنس سیلیکونی و اذیت نکردن دندان کودکان توسط آن) اقدام به مسواک زدن دندان کودک دلبندتان (توسط خود شما یا خود کودک) بنمائید.

قیمت : 79,000

دستگاه تمیز کننده جرم دندان Power Floss

دستگاه تمیز کننده جرم دندان Power Floss دستگاه کوچکی است که با فشار دادن دگمه فشاری روی آن، آب را با فشار از انتهای لوله باریکی که آن را مقابل دندان نگه می دارند،خارج میکند و به سطح دندان و دهان با فشار بالا پمپاژ مینماید.

قیمت : ناموجود
99,000

جاشامپویی و مایع ریز کیان تک

جاشامپویی و مایع ریز کیان تک قابل استفاده از کلیه مایع ها شامل مایع صابون ، مایع ظرفشویی ، شامپو یا مواد ضد عفونی کننده و... کاربرد دارند. این جاشامپویی و مایع ریز ظاهری بسیار زیبا و بدنه ای مقاوم از جنس پلاستیک ABS و دارای گیره های قابل تنظیم برای انواع قوطی مایع می باشد.

قیمت : ناموجود
40,000
<<